ads

emel kepada (pendapat,komen, artikel)

zainal55@yahoo.com

Sunday, May 17, 2009

Kerja-Kerja Kemaskini Blog Ini

Assalamualaikum wbkt,

Maaf bbuat masa ini saya tidak dapat mengemaskini blog ini dengan baik. Sebagai jalan pintas saya mengambil tulisan-tulisan blogger lain seperti MSO,Kadir Jasin dll untuk dimuat dalam blog ini dengan mengkredit nama mereka. Insyaallah bila semua masalah selesai saya akan mengemaskininya dengan tulisan sendiri.

Saya pun sebenarnya telah melibatkan penulisan di alam siber ini sejak 1999,setahun selepas DS Anwar ditangkap di bawah regim Mahathir. Saya sering menulis untuk Tranungkite,Mahazalimtwo,AlIslah,Marhaen dan lain-lain. Mahazalimtwo dan AlIslah tidak kelihatan lagi.Namun Tranungkite dan Marhaen terus beroperasi,syabas dan tahniah atas usaha gigih kalian.

Terima kasih.
AlKundangi,
17052009.

No comments: