ads

emel kepada (pendapat,komen, artikel)

zainal55@yahoo.com

Saturday, August 28, 2010

Masih terlalu awal buat keputusan: Izzah


SHAH ALAM - Masih terlalu awal buat Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar mengumumkan sama ada beliau akan bertanding mana-mana jawatan dalam Parti Keadilan Rakyat (PKR) dalam pemilihan parti itu Oktober depan.

Anak sulung Penasihat PKR itu berkata, baginya bukan jawatan diperlukan dalam membantu parti, sebaliknya kerjasama kekeluargaan lebih diutamakan.

"Buat masa ini, saya akan menggunakan ruang yang ada iaitu sebagai Ahli Parlimen dalam memberikan tumpuan dan komitmen parti.

"Jika ada yang mencalonkan, saya menyerahkan kepada ahli, mereka yang tentukan saya layak dicalonkan atau tidak," katanya ketika dihubungi Sinar Harian, semalam.

Menurutnya, kini beliau lebih selesa menumpukan kerja sebagai Ahli Parlimen dan banyak perkara yang perlu diselesaikan di kalangan masyarakatnya memandangkan bulan Ramadan.

Ketika ditanya adakah beliau akan merebut Ketua Cabang Lembah Pantai, Nurul Izzah berkata, walau bukan ketua, beliau sentiasa bersama masyarakat kerana tugas ahli parlimen sememangnya menghendaki beliau berbuat demikian.

Pemilihan PKR dijangka dibuat penghujung Oktober depan dan menyaksikan pertandingan sengit jawatan tertinggi parti termasuk Presiden, Timbalan Presiden dan Naib Presiden.

www.sinarharian.com.my
27.8.2010

No comments: