ads

emel kepada (pendapat,komen, artikel)

zainal55@yahoo.com

Tuesday, January 4, 2011

CATATAN BLOGGER

Kebelakangan ini saya merasakan agak sukar untuk menulis sesuatu dalam blog ini, mungkin waktu agak sempit sementara sakit tulang belakang menyebabkan pergerakan saya agak terbatas. Oleh itu buat sementara ini saya hanya sekadar copy-paste rencana/artikel yang sesuai dengan citarasa dan konsep ini. Saya harap dua tiga bulan akan datang saya akan kembali membuat ulasan sendiri, seperti yang sudah-sudah.

2. Saya merasakan menulis dalam blog ini adalah satu perjuangan, sama seperti blogger-blogger lain, di mana kita sering keluarkan modal sendiri tanpa profit untuk menyambung kelangsungan blog ini. Itu tiadak menjadi masalah bagi saya setakat ini. Cuma sakit tulang belakang menyebabkan saya tidak dapat berlama-lama dengan PC dan menyukarkan kegiatan blogging.

3.Saya harap para pengunjung memahami masalah ini dan saya berharap kepadaNya keadaan ini hanyalah sementara, dan saya akan kembali menulis seperti biasa bila waktu saya agak lapang dan sakit pun berkurangan. Pandangan tuan puan diperlukan dan tulislah di ruangan komen atau emel terus ke alamat di atas.

Terima kasih.

AlKundangi,
4.1.2011.

No comments: